CarSmile [Opinie] Leasing Samochodów Najem Długoterminowy dla firm i osób prywatnych.

Dzisiaj przyjrzymy się bardzo ciekawej firmie z dość kompleksową ofertą zarówno dla firm jak i osób prywatnych w zakresie zakupu samochodów, leasingu i ostatnio popularnego najmu długoterminowego.

Nazwa:Carsmile S.A.
Oferta:Najem Leasing
Obsługa osób prywatnych:Tak
Obsługa firm:Tak
Siedziba główna: Prosta 51, 00-838 Warszawa
e-mail:kontakt@carsmile.pl
Godziny pracy:Pn-Pt 09:00-17:00
Carsmile Leasing, Najem długotemrinowy
Nasza Ocena: 3 na 5 3 star

Carsmile niewątpliwie wyróżnia się na rynku ze względu na kompleksową usługę i atrakcyjne oferty. Większość firm zajmujących się finansowaniem samochodów zwykle ogranicza się albo do leasingu, albo do najmu. Są też brokerzy samochodów wyszukujący auta u dealerów, sprowadzający samochody, załatwiający rabaty itp., a Carsmile łączy wszystkie te usługi w jedną, kompleksową - od A do Z.

Aktualizacja: Ocena firmy została zaktualizowana. Wyjaśnienie w dalszej części artykułu.

Wybór oferty leasing czy najem na stronie Carsmile

Rabaty na zakup auta

Jak przedstawił mi to konsultant - Carsmile jako duży dostawca ma własne, bardzo duże rabaty u dealerów - na poziomie, którego indywidualny klient nawet z dużą firmą nie jest w stanie uzyskać. Więc już sam samochód kupujemy taniej, niż na własną rękę. Cóż, czy jest to prawda? Chyba nie do końca można tak powiedzieć. Kupując auto, czy to u brokera, czy nawet u niektórych dealerów w salonie zwykle również mamy możliwość uzyskania całkiem dużego rabatu, chociaż wymaga to czasem nieco negocjacji i porównania cen u innych. Nie zawsze coś co wydaje się tanie w promocji, rzeczywiście takie jest. Owszem na stronie ciągle przewijają się jakieś oferty i promocje, ale warto sobie sprawdzić też inne oferty dla porównania, czy aby na pewno dana promocja jest rzeczywiście atrakcyjna.

oferty na stronie Carsmile

Najem długoterminowy

Długoterminowy najem samochodów staje się z roku na rok coraz popularniejszych. Carsmile ma bardzo szeroką bazę, czy też flotę samochodową do wyboru. Tutaj w kwestii cen możemy ewentualnie ponegocjować samemu warunki, czy raczej cenę najmu.

Mało tego Carsmile posiada ofertę nie tylko pod firmy, ale również pod osoby prywatne.

Chociaż szczerze mówiąc w przypadku wynajmu długoterminowego to głównie duże firmy korzystają z takich rozwiązań, ale moim zdaniem leasing jest bardziej opłacalny i o wiele korzystniejszy.

Leasing Samochodowy

Carsmile współpracuje z wieloma firmami leasingowymi, a tym samym sprawdzą nam oferty leasingu w różnych firmach, wybiorą i zaproponują nam tę najlepszą jaką znajdą, a my możemy ją zaakceptować lub nie. Do niczego nas to nie zobowiązuje. Jako firma dostarczająca wielu umów również w przypadku leasingu mają większe możliwości niż pojedynczy klient. Carsmile zajmuje się wyłącznie leasingiem samochodowym, nie świadczy usług z zakresu leasingu innych rzeczy.

Kto im za to płaci?

Otóż, nie my. Carsmile, podobnie jak brokerzy i inni pośrednicy zarabia na prowizjach od sprzedawcy. Jak wynika z naszych rozmów z konsultantem - Carsmile nie zarabia nawet na samym leasingu, a jedynie na zakupie fizycznym samochodu, a dokładniej na swoim olbrzymi rabacie, którego część przeznacza dla klienta, żeby obniżyć cenę samochodu, a część dla siebie. Także korzystanie z usług Carsmile nie podnosi ani ceny samochodu, ani kosztów leasingu, a wręcz odwrotnie jako firma z dużymi możliwościami negocjacyjnymi, w naszym imieniu Carsmile uzyskuje lepsze oferty niż normalnie dostępne na rynku za równo w kwestii zakupu samochodu jak i jego finansowania w postaci leasingu.

Aktualizacja: Ze względu na liczne informacje od czytelników dotyczące bardzo długiego oczekiwania na samochód w przypadku leasingu, obniżyliśmy ocenę o kolejną gwiazdkę. Jeśli szukasz lesingu - lepiej skorzystać z firm opisanych poniżej (w dalszej części artykułu).

Pamiętaj o negocjacjach - nie bądź w gorącej wodzie kąpany!

Wprawdzie Carsmile ma względnie dobre oferty, ale w przypadku samochodów zawsze chodzi o duże pieniądze, dlatego warto porównać jeszcze z innymi ofertami i ponegocjować trochę cenę. Każdej firmie zależy na kliencie, a w tej branży jest to szczególnie widoczne. Dlatego praktycznie zawsze są wstanie zejść trochę z ceny w stosunku do pierwszej oferty. Jednak mając wycenę innej firmy - i to tańszą - można uzyskać bardzo, bardzo korzystne warunki, bo wtedy dana firma przygotowuje nam kontr ofertę, a nasz doradca ma uzasadnienie w postaci oferty konkurencyjnej firmy, którą może przedłożyć swojemu zwierzchnikowi jako uzasadnienie udzielenia większych rabatów. Więc warto zapytać o ofertę jeszcze w kilku innych firmach. Dzisiaj można wszystko załatwić zdalnie, bez chodzenia po oddziałach - zostawiamy dane kontaktowe, firma oddzwania i przysyła nam ofertę na maila.

Są też lepsze firmy

Nie powinniśmy też całkowicie rezygnować z samodzielnego sprawdzenia ofert, tym bardziej, że zajmie nam to kilka minut rozmowy. Brokerzy wprawdzie teoretycznie porównują oferty wielu firm, ale nie wszystkich i wcale ich propozycja nie musi okazać się najlepsza. Wręcz przeciwnie bardzo często bywa, że samemu kontaktując się bezpośrednio dostaniemy lepaszą ofertę. To wszystko zależy...

Dobry Leasing ma moim zdaniem Paribas. Warto sprawdzić.


Dla osób z województw:

  • dolnośląskiego,
  • kujawsko-pomorskiego,
  • łódzkiego,
  • małopolskiego,
  • mazowieckiego,
  • pomorskiego,
  • wielkopolskiego.

Warto też poprosić o kontakt i ofertę w MyLease - firma działa tylko w wymienionych powyżej województwach. To również broker, który porównuje oferty kilku banków, ale profil jego partnerów jest nieco inny, a poza tym każdy broker ma nieco inne możliwości negocjacji i inne umowy, własne zniżki itp. Oferty leasingu są bardzo indywidualne i mogą się bardzo różnić nawet w tej samej firmie leasingowej, czy banku. Więc warto u nich też sprawdzić dla porównania. Często mają dobre oferty. Chwalą się też uproszczoną procedurą i dużymi możliwościami uzyskania niskiej raty.


Najlepiej zostawić telefon. Oddzwonią, przyślą nam oferty, a my sobie wybierzemy tę najlepszą. Warto pozyskać więcej niż jedną ofertę, bo w zasadzie nic nas to nie kosztuje. Wystarczy jedna rozmowa telefoniczna i sami nam ją przygotują i przyślą na maila, a my możemy ją wziąć pod uwagę bądź nie. To już zależy tylko i wyłącznie od nas samych. Różnice w ofertach bywają dość duże, także warto odrobinę na to czasu poświęcić. Tym bardziej, że chodzi o duże pieniądze, zakup samochodu to spory wydatek, a sam leasing spłacamy zazwyczaj kilka lat.

Jak zwykle zachęcam Was do komentowania, wyrażania własnych opinii i oczywiście opisywania własnych doświadczeń.

Powrót do góry:
Jesteś tu:
AntyhaczykFinanse[ Leasing ] ✅CarSmile [Opinie] Leasing Samochodów Najem Długoterminowy.

Opinie na forum oraz Wasze pytania o warunki, opłaty, promocje itp:
65 komentarzy

Proszę nie przedstawiać się jako nazwy domen / portali. Zanim wyślesz komentarz przeczytaj co napisałeś. Można publikować komentarze jako anonim, ale prosimy o przedstawianie się chociaż imeniem - ułatwia to komunikację.
Komentarze są wyłącznie prywatnymi opiniami internautów. Nie są one weryfikowane. Administaor nie ponosi odpowiedzialności za opinie i komenatrze czytelników. Treści niezgodne z prawem i zasadmi moralnymi, obraźliwe oraz komenatrze ze słowem kluczowym zamiast nazwy nie będą publikowane. Będziemy szczególnie wdzięczni za opinie klientów banków i innych instytucji.

  1. Młoda, ale dobra firma. Ciekawe rozwiązania. Polecam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ceny aut bardzo atrakcyjne, a przynajmniej w moim przypadku. Polecam.

      Usuń
    2. Niesamowicie nieprofesjonalna firma. Nic nie idzie zgodnie z planem. Od przekazania pojazdu z bardzo długim opóźnieniem, przez pojazd o całkiem innej specyfikacji (zgadzał się tylko kolor) poprzez małe sprawy jak brak wpisu haka holowniczego do dowodu rejestracyjnego i konieczność załatwienia sprawy samemu. Niekompetencja i brak profesjonalizmu. Jedyne co to faktury przychodzą na czas. Bardzo nie polecam.

      Usuń
  2. Taka dość konkretna firma. Warto zapytać o ofertę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oferta wygląda bardzo ciekawie. Widzę jednak sporo opinii, że z terminami jest u nich dość różnie. Dodatkowo komentarz "Seby", który opisał sytuację z pomylonym kolorem nie napawa optymistycznie...

      Usuń
  3. Gdzieś wyczytałam, że dużo gwiazdek dają osoby, które dopiero co podpisały umowę. I teraz to rozumiem. Na swoje auto czekałam kilka dobrych miesięcy. Ale rzecz zrozumiała, to nie chleb, trzeba zrobić i takie tam. Poza tym, na umowie termin jest, nie ma się co pultać. Gorzej, jak termin mija, a ty nadal auta nie masz. Półtora miesiąca po terminie słyszę, że 'już, już, w przyszłym tygodniu'' - i tak co tydzień. Zrezygnowałam. I pewnie drugie tyle będą mi kazali na pieniądze czekać... -_- Ale się nie dam - ostatnią złotówkę na adwokata wydam i zwrot uzyskam. Tak się dzieje, kiedy daje się komuś nadzieję, a potem ją brutalnie zdeptuje. Bardzo niefajnie. Bardzo. Także absolutnie i z czystym sumieniem nie polecam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie wręcz przeciwnie wszystko super, bez problemów, szybko i najlepsza cena.

      Usuń
  4. Skorupa, wiesz co, ja zamawiałam 3 lata temu samochód od brokera. Czekałam 4 miesięcy dłużej niż miała i co dzwoniłam to już zaraz będzie, w przyszłym tygodniu. Potem już telefonu broker nie dobierał. Także chodzi mi o to, że może to nie koniecznie ich wina. Jak zamawiasz auto indywidualne, to chyba często się zdarza.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Całkiem możliwe, ja się nie upieram, że są źli i niedobrzy. Po prostu nie mam czasu na taką nieprofesjonalność w sytuacji, kiedy dookoła jest tyle firm mocno profesjonalnych.

      Usuń
  5. Czekam, co dwa tygodnie słyszę ze za 2 tygodnie, super kontakt zanim się podpisze umowę, potem trochę gorzej... mam nadzieje, że za dwa tygodnie napiszę coś pozytywnego.

    OdpowiedzUsuń
  6. U mnie wszystko gra - samochód na czas. Brałem samochód ze stocku w leasing.

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak tak teraz czytam najnowsze opinie, zaczynam powoli żałować, że się zdecydowałem. Niby jest "dopiero" kilka dni po umownym okresie 120 dni oczekiwania, ale skoro niektórzy czekają po 7 czy 8 miesięcy, wizja szybkiego załatwienia sprawy się oddala. Najpierw miało być 1-2 miesiąca, potem 2-3, absolutnie najpóźniej 4. Teraz słyszę przez telefon, że 5. I że mają "problemy z finansowaniem" - cokolwiek to znaczy. I obiecują cuda wianki w ramach zadośćuczynienia. Nie podejrzewam (jeszcze) firmy o złe intencje, ale (już) o przeliczenie się z siłami i niekompetencję. Jeśli do tego pójdą z torbami i nie zwrócą pieniędzy, raczkujący rynek wynajmu konsumenckiego zwinie się na lata.

    OdpowiedzUsuń
  8. Skorzystałem u nich z najmu na Nissana Qashqaia. Ofertę mają lepszą niż w Nissanie! Polecam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Musieliście mieć niezłego pecha z tymi opóźnieniami albo wybieraliście dywaniki pod kolor oczu. Ja brałem z puli już dostępnych aut i nie było żadnych problemów. Z czystym sumieniem mogę polecić firmę.

    OdpowiedzUsuń
  10. U mnie było wszystko ok i na czas.
    Samochód na zamówienie to nie kupno chleba w markecie, jak to ktoś napisał. Wie to każdy kto zamawiał auto u dealera, a nie brał gotowego z salonu. Zawsze trzeba trochę poczekać. Tylko jak się bierze gotowy model - egzemplarz, to się nie czeka. Nie ma znaczenia czy się kupuje prywatnie, czy na firmę, czy leasing, czy kredyt - to jest kwestia fabryki i dealera sprowadzającego te auto. Jak ktoś chce mieć na już, to owszem może, ale musi wziąć to co jest już wyprodukowane. Jak ktoś chce mieć wszystko według indywidualnej konfiguracji, to przecież musi poczekać, aż mu takie auto wyprodukują.

    OdpowiedzUsuń
  11. Mnie oni dali najtańszą ofertę, chociaż byłem dość sceptyczny. Tańszą nawet od EFL, ale doradca z EFL poprosił o przesłanie mu na maila i na tej podstawie zrobił mi podobną. Warto sprawdzać u kilku. Bierze się najtańszą i każdy nam zrobi taką samą jak dostanie podkładkę w postaci innej oferty. Wszyscy walczą o klienta.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja jestem przed podpisaniem umowy, a w zasadzie czekam na ofertę. Czy "wejdę" w to? Nie wiem!
    Przykładowo mam zapowiedzianą ofertę na 5 lat za kwotę 2.450,00 zł (rata, ubezpieczenie, opony) i limit roczny przebiegu 3 tys.km.
    Ale czytam na tym forum, że za każdy km muszę płacić extra kasę, a o tym fakcie nikt mi jeszcze nie wspominał.
    No i teraz sobie zacząłem liczyć:
    2.450,00 + (3 tys.km x 0,47 zł) = 2.450,00 + 1.410,00 = 3.860,00 zł netto.
    3.860,00 x 60 miesięcy = 231.600,00 zł netto + 10% wpłaty własnej 15.500,00 = 247.100,00 zł netto + 23% vat = 303.933,00 pln!!!
    Samochód u dealera jest wyceniony na kwotę 155,000.00 netto + 23% vat = 190.650,00 brutto.
    A teraz oferta leasingu:
    Wartość auta 190.650,00 zł brutto - (10% wpłaty własnej)19.065,00 zł = 171.585,00 + 12% koszt całkowity leasingu 20.590,20=192.175,20 : 59 rat = 3.257,21 zł / miesiąc brutto (2.648,14 zł netto / miesiąc). Na koniec leasingu jest wykup 1% wartości tj.1715,85 zł.
    Jeśli mylę się, to proszę mnie poprawić, ale w tej wersji, całkowity koszt auta wynosi 232.021,05 zł brutto.
    Podsumowanie:
    Wynajem 303.933 - leasing operacyjny 232.021,05 = 71.911,95 zł tj. tyle przepłacamy w wynajmie długoterminowym w okresie 5 lat, tj. 1.198,53 zł/miesiąc, tj. 14.382,39 zł / rok.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 3000 KM rocznie?! Może raczej miesięcznie... doczytaj i odpowiedz, jeśli rocznie, to oferta do bani :D

      Usuń
    2. Przecież te wyliczenia są kompletnie błędne.

      Paweł 26 stycznia 2021 09:36

      A od czego jest ubezpieczenie? AC to przecież podstawa.

      Usuń
  13. Trudo mi się odnieść do twoich wyliczeń, bo oferty są zwykle indywidualne, więc zakładam, że dobrze policzyłeś, ale osobiście ja wybieram leasing :) i pewnie Ty też tak wybierzesz po sowich wyliczeniach.

    OdpowiedzUsuń
  14. Zależy kto czego chce. Podobno niektóre firmy nie chcą samochodów po leasingu biorą auta na wysoką kwotę wykupu i potem nie wykupują i to się chyba w ogóle bardziej opłaca niż najem, a spełnia podobną funkcję. Ja tam chce auto po spłacie leasingu dla siebie więc biorę niską minimalną kwotę wykupu. W kwestii najem, czy leasing to właśnie zawsze trzeba sobie indywidualnie wycenić.

    OdpowiedzUsuń
  15. Dodatkowe kilometry mieli w tamtym roku. Teraz mają standardowy najem z limitem km czyli w tym 2 450 masz już limit 3000 km. Tak mi Pani u nich tłumaczyła jak sprawdzałem ofertę dla siebie. Na BMW mają teraz świetne oferty.

    OdpowiedzUsuń
  16. Wszystko odbyło się bez zarzutów auto dostarczone pod dom mini countryman polecam

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja niestety nie polecam, od paru miesięcy nie potrafią dostarczyć samochodu, brak kontaktu i go z premedytacją unikają. Omijać szerokim łukiem.

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja szukam dopiero opinii i zobaczę co będzie po pierwszych rozmowach. Dla tych osób z długim czasem oczekiwania to podam światełko w tunelu. W zeszłym roku kupowałem do firmy nową Corollę (salon i te bajery), żaden cud świata, kolor też nie był dobierany pod kolor oczu, itp. auto przyjechało 1,5 miesiąca po terminie więc skoro autoryzowany salon może mieć wtopę, to tym bardziej może się wydarzyć w takich firmach. Oczywiście mowa o aucie, które nie stoi gdzieś już na parkingu. Nic to, zobaczymy. Mimo wszystko cenne opinie. Lepiej szukać czegoś co już jest zrobione. Powodzenia wszystkim.

    OdpowiedzUsuń
  19. Czekam na samochód od 5 miesięcy. Odradzam jakąkolwiek współpracę z tą firmą. Wpłaciłem prawie 20tyś. wkładu własnego i teraz nie mam ani pieniędzy, ani samochodu. Konsultanci ciągle zbywają mnie informacją, że nie mają danych w systemie nt. samochodu. Cotygodniowy telefon kończy się informacją "proszę zadzwonić w przyszłym tygodniu".

    OdpowiedzUsuń
  20. Widzę, że coraz więcej poszkodowanych. Ja czekam na samochód już 9 miesiąc. W lutym poinformowali, że samochód jest czeka tylko na nr VIN. I od tej pory cisza. Nie sposób się z kimkolwiek porozumieć. Jeden konsultant odsyła do drugiego drugi do trzeciego trzeci do czwartego itd. Nikt nic nie wie. Tłumaczenia jak w przedszkolu "że chory personel", że ta pani, czy pan co uzgadniali warunki już tu nie pracują" , że "że pan, który miał oddzwonić właśnie skończył pracę i już wyszedł" Żenada. Kontakt z kimkolwiek z kierownictwa niedostępny. Na koniec jak już znają twój numer telefonu to po prostu nie odbierają. Polecam zmieniać numery telefonu przy chęci złapania jakiegokolwiek kontaktu. Koszmar. Totalny nieprofesjonalizm. Sprawa jest w biurze prawnym o odzyskanie wpłaty i wypłatę odszkodowania za niedotrzymanie terminów i straty finansowe wynikające z tego powodu.

    OdpowiedzUsuń
  21. Na samochód czekałem 8 miesięcy zamiast umownego 1.5 miesiąca. Na koniec już w salonie okazało się że pomylili kolor ! Żenada ! Na każdym kroku problemy. Mają niesamowity burdel.

    OdpowiedzUsuń
  22. W maju tego roku podczas pandemii rozwalił mi się samochód po raz kolejny i miałem już dość przysłowiowych mechaników i znalazłem tę firmę Carsmail w internecie i zadzwoniłem tylko spytać jak to wygląda itd., ale trafiłem na szczęście na p.Tomka, który mnie poprowadził od rozmowy do samochodu, który już posiadam wszystko by trwało jeszcze szybciej, ale ta pandemia, a ja załatwiałem wszystko przez telefon i z zagranicy. Polecam, bardzo jestem zadowolony. Pełna profeska. Takich przedstawicieli trzeba, a nie tylko formułki. Miałem większe problemy z kosiarka niż z samochodem. Pozdrawiam p.Tomka. Polecam Tomek

    OdpowiedzUsuń
  23. Witam. Czytam złe opinie i nie mogę się nadziwić. Ja szukałem dla siebie mietka w A klasie sedan lub CLK. Objechałem kilku dealerów mercedesa i dostałem kilka ofert łącznie z tą już niby ostateczną. Prawie się zdecydowałem, ale tak dla ciekawości wysłałem jeszcze prośbę o ofertę na Carsmila. Pani mi ożeniła to auto w dwa dni. Nie dość, że oferta była najniższa, to miałem lepsze pakiety ubezpieczeniowe i serwisowe. Samo auto tańsze o 20 tys. od oferty dealera. Tak dla pewności spytałem, czy dealer jest w stanie przebić tę ofertę - usłyszałem, że jest to niemożliwe. Na auto czekałem 2 miechy, ale auto było już na stoku w Polsce. Jeżdżę już rok i jestem na razie mega zadowolony. Zobaczymy co będzie dalej, ale na razie polecam.

    OdpowiedzUsuń
  24. Sprawdzałeś inne leasingi poza nimi i dealerem? Żeby mieć ogląd cen na rynku warto sprawdzić przynajmniej kilka i poprosić o ofertę. Wyceny są bardzo różne i bardzo od siebie odbiegają.

    OdpowiedzUsuń
  25. Witam Carsmile bardzo polecam. Bardzo mi pomogli jako jedyna firma, do których występowałem o auto. Szczególnie polecam pana starszego doradcę Marcina, z którym rozmawiałem o aucie. Bardzo mi pomógł i doradził. Carsmile to firma godna zaufania ponieważ jako jedyna firma mnie wysłuchała i pomogła.

    OdpowiedzUsuń
  26. Wszystko by było dobrze, ale decydując się na carsmile decydujemy się na Arval, a tej firmy po moich doświadczeniach zdecydowanie nie polecam. Nieterminowość, typowe korpo, gdzie nic nie załatwisz bezpośrednio (napisz maila i czekaj tygodniami na odpowiedź, a jak zadzwonisz, to nikt nic nie wie). A najgorsze dla mnie jest, że wymagają polecenia zapłaty, czyli zabierają ci kasę z konta, czy tego chcesz czy nie tak, jak im pasuje. W moim przypadku zapłaciłem fakturę wstępnej raty, a na drugi dzień pobrali sami podobną kwotę z konta i narobili mi kłopotów (debet, opóźnienia innych płatności itp.). Dla mnie bandyctwo.

    OdpowiedzUsuń
  27. Wszyscy piszą o sprawach związanych z wzięciem auta w leasing, a co z oddaniem auta? Czy stwarzają problemy ze zwrotek i przyczepiają się do wszystkiego, byle by trzeba było dopłacić do zwracanego auta?

    OdpowiedzUsuń
  28. Bo wszyscy jeszcze spłacają...

    OdpowiedzUsuń
  29. @ Kamil To jest właśnie najlepsze - wszyscy jeszcze spłacają i nie wiedzą jeszcze, co ich czeka. W teorii istnieje przewodnik, który dokumentuje fotograficznie, w jakim stanie powinno być zwracane auto i jego "składowe". Są zdjęcia stanu akceptowalnego i nieakceptowalnego. W praktyce odbywa się to tak, że przychodzi rzeczoznawca (zwykle na twój koszt, ale działający na rzecz firmy ;) ) i stara ci się udowodnić, że stan auta odpowiada temu nieakceptowalnemu, a każde odstępstwo ma swoją "cenę". Jeżeli się zgadzasz - płacisz (czasami np. jest to kilka tysięcy za "pajączek" na przedniej szybie, bo szyba ogrzewana, z kamerą itd.). Jeżeli się nie zgadzasz, to już zależy od umowy. Broń Borze Tucholski żadnych poleceń zapłaty (jak ktoś wyżej pisze), bo w skrajnym przypadku wystawią ci dodatkową fakturę i sami sobie ściągną (jeżeli masz taki zapis w umowie). Jeżeli faktury nie opłacisz i nie zgodziłeś się na dobrowolną egzekucję w jakimś akcie notarialnym (art. 777 kpc), pozostaje droga sądowa. Niestety auto będziesz raczej musiał wydać (zgodnie z umową), więc warto wcześniej zadbać o udokumentowanie stanu auta (zdjęcia, filmy) z datą pewną - co najmniej z uwzględnieniem kluczowych miejsc, które wymieniono w przewodniku. Link do przewodnika: pzwlp.pl/storage/files/media/do%20pobrania/PZWLP_Przewodnik_Zwrotu_Pojazdow_2011.pdf

    OdpowiedzUsuń
  30. Najem dla mnie bez sensu - drogi i nieopłacalny w stosunku do leasingu. To może jest dobre dla korporacji, ale jak ktoś ma swoją firmę i swój majątek to leasing lepszy.

    OdpowiedzUsuń
  31. Tragedia, trzy miesiące oczekiwania na auto z placu, a finalnie podstawione zupełnie inne auto. Szkoda czasu i nerwów!!!

    OdpowiedzUsuń
  32. F A T A L N I E. Nie wiem kto może być tak naiwny aby brać od nich jakieś auto? Z pięknej oferty za 750 zrobiło się... 1765 zł brutto :) Mam zapłacić 42.361,20 zł za najtańszego Fiata Tipo i go zwrócić! Przecież to auto nowe kosztuje 46.000,00 zł!

    OdpowiedzUsuń
  33. TRAGEDIA ! Przed podpisaniem umowy wszystko ładnie i pięknie. Jednak później obsługa klienta customer service praktycznie nie istnieje. Od początku nie działa aplikacja oraz panel obsługi klienta - kilometrówka. Zgłaszałem powyższy fakt poprzez BOK wysyłając maila, jednak nikt nie dopisywał, więc musiałem wielokrotnie dzwonić do Carsmile, aby informatycy w końcu stanęli na wysokości zadania i wyeliminowali błędy systemu.

    JEDNAK niestety dnia 8-go lutego 2021 roku miałem wypadek, a 12-go lutego 2021 rzeczoznawca uznał szkodę jako całkowitą. Wg. umowy, którą zawarłem z Carsmile, to w przypadku stwierdzenia szkody całkowitej lub kradzieży UMOWA AUTOMATYCZNIE WYGASA (jest rozwiązana) i wiąże się z tym wypłata dla mnie wkładu własnego proporcjonalnie do okresu zawarcia / zakończenia umowy W TERMINIE 14 DNI. Po stekach - tak setkach telefonów do Carsmile, by dowiedzieć się czegokolwiek graniczy z cudem! Każda odbierająca tam osoba powtarzała starą formułkę "sprawdzę na jakim etapie jest sprawa" lub "zorientuje się" - pomimo moich próśb NIGDY sami nie oddzwonili, choć bardzo o to prosiłem. W miedzy czasie przysłano mi zapłaty FV za rozwiązanie / zakończenie umowy (wg. ich cennika) do zapłaty oraz inne, a samego wkładu / środków należnych mi nie wypłacili do dnia dzisiejszego t.j. do 12-03-2021 roku BRAK (14 dni minęło wg. umowy).

    Jeżeli chodzi o kontakt E-mail, to kompletnie on nie istnieje. Można wysyłać maile do BOK, czy też inne imienne, jednak zostają one bez odpowiedzi.

    ABSOLUTNIE nie poleca współpracy z tą firmą zrodzoną ze StartUpu. Ciekaw jestem, czy właściciele firmy Pan Łukasz D. (prezes) i reszta z rady nadzorczej mają świadomość tego, co dzieje się w ich przedsiębiorstwie oraz jak mocno kuleje obsługa klienta.

    OdpowiedzUsuń
  34. Witam, czy ktoś z Państwa tu czytających miał takie sytuacje jak tu opisane, czy to teoretycznie jest możliwe? Jeżeli tak było to jest to oszukiwanie i szukanie pieniędzy kosztem klienta... Jak ja rozmawiam z nimi to mówią, że ludzie nie dbają o samochód i oddają czasem oczywiście, bardzo zniszczone...

    OdpowiedzUsuń
  35. Ale o jakie sytuacje pytasz konkretnie?

    OdpowiedzUsuń
  36. Na tę chwilę są 100% opóźnieni w stosunku do tego kiedy miałem odebrać auto. Tak jak inni piszący co chwilę słyszę, że już będzie rejestrowany i za kilka dni odbiór, po czym brak kontaktu. Skandaliczna firma, której pracownicy to buraki z rekrutacyjnej łapanki. Nigdy więcej nie skorzystam z ich usług!!!!

    OdpowiedzUsuń
  37. Ale przecież wpłata jest po otrzymaniu samochodu, a nie przed?

    OdpowiedzUsuń
  38. Czekam na samochód z Carsmile już 5 miesiąc. Jest już oczywiście po terminie umownym, ale to nie to jest najgorsze - najgorsze jest ich totalne olewanie klienta. Można pisać, dzwonić, dobijać się i może raz na 20 telefonów czy maili ktoś się odezwie. Zapomnij żeby sami odezwali się z jakąś wiadomością. Mój najem jeszcze się nie zaczął, a mam już serdecznie dość. Bardzo psują nerwy, radzę omijać szerokim łukiem - fajne auto nie jest tego warte.

    OdpowiedzUsuń
  39. Wszyscy, którzy piszą, że czekają na samochód 5 miesięcy bądź dłużej - jest to całkowicie normalnie, ponieważ Chiny nie produkują podzespołów do samochodów teraz na samochód w każdym salonie jaki by to nie był będziecie czekać 5-8 miesięcy!

    OdpowiedzUsuń
  40. Zwróć uwagę na fakt, że część opinii - komentarzy była dodana nawet przed pandemią.

    OdpowiedzUsuń
  41. Uwaga na Firmę. Konsultant firmy obiecuje telefonicznie samochód już w następnym miesiącu !!!! OKAZJA. Trzeba się decydować szybko. Natomiast przygotowana pisemnie oferta obejmuje okres oczekiwania 21 tygodni. W tym czasie mogą zapewnić samochód zastępczy z wypożyczalni po cenach, które trudno nazwać korzystnymi. Nie dajcie się wciągnąć.

    OdpowiedzUsuń
  42. Brak kontaktu z klientem. Brak odpowiedzi na maile. Lekceważenie klienta jak za komuny. Bardzo tandetnie to wygląda. Rozumiem wszystkie trudności, ale klienta traktuje się z dużym lekceważeniem. Nie polecam tej firmy.

    OdpowiedzUsuń
  43. Również nie polecam CarSmile. W trakcie negocjowania warunków dzwonią z infolinii nawet po 3 razy dziennie, po podpisaniu umowy kontakt się urywa. BOK nie odpisuje na mejle, mój "opiekun" odpisuje na mejle przez kilka tygodni i ściemnia, że auto już zaraz będzie. Auto miało być do wzięcia od ręki, nic nie wydziwiałem, brałem co było rzekomo na stanie. Mijają 4 miesiące, auta jak nie było tak nie ma.

    OdpowiedzUsuń
  44. Moje pierwsze doświadczenie jest podobne - po podpisaniu umowy utrudniony bardzo kontakt z obsługą klienta i brak gwarancji, że auto będzie na czas. Są inne opcje = taka umowę przecież można zerwać w przypadku niewywiązania się jednej ze stron i kupić auto dostępne od razu. Jak się poszuka to się znajdzie.

    OdpowiedzUsuń
  45. No teraz nie tak łatwo się znajduje auta, a ceny coraz wyższe.

    OdpowiedzUsuń
  46. Miałem umówiony odbiór auta na luty ... Do tej pory cisza pomimo wielu telefonów z mojej strony nic konkretnego nie udało się ustalić. Kontakt tragiczny totalnie ignorują wszystkie ustalenia. Stanowczo nie polecam.

    OdpowiedzUsuń
  47. Już 5 miesięcy po umownym terminie odbioru samochodu i nadal nie są w stanie podać terminu odbioru. Kontakt tragiczny od trzech miesięcy jak dzwonie twierdzą, że już dziś wyślą informację i nadal cisza. Zdecydowanie nie polecam.

    OdpowiedzUsuń
  48. Odradzam współpracę z tą firmą. Miałem podpisaną umowę na auto. Po podpisaniu umowy słaby kontakt - nikt nie jest w stanie powiedzieć na jakim etapie jest realizacja umowy i czy auto będzie na czas. Gdy przychodzi termin oddania auta dzwoni do mnie pan z działu utrzymania klienta i informuje mnie, że auta mi jednak nie wypożycza w tej cenie. Wie pan co się dzieje na rynku? Nissan im podniósł ceny. Mogą mi wypożyczyć inne auto i będzie musiał cenę przeliczyć ponownie. Następnie zostałem poinformowany, że mogę zrezygnować z umowy. Mogą mi przedłużać w nieskończoność termin oddania = tak jest skonstruowana umowa.Gdybym ja chciał zrezygnować, to pewnie bym musiał zapłacić karę, a tych państwa w ogóle umowa nie obowiązuje. Zrezygnowałem i kupiłem takie same auto za gotówkę. Było na placu i w 2 tygodnie wszystko załatwiłem. Najśmieszniejsze jest to, że po kolejnych dwóch tygodniach dział sprzedaży zaczął do mnie wydzwaniać. Musiałem zablokować numer. Ostrzegam przed tą firmą.

    OdpowiedzUsuń
  49. Ku przestrodze!!! Skuszony ceną przez Damiana P. Mimo, iż byłem umówiony na zakup bezpośrednio od dealera. Odmówiłem, dograłem zakup samochodu z Carściema!! To był początek maja. Mimo zapewnień, że samochód jest dostępny od ręki to jak już doszło do podpisywania umowy leasingowej, okazało się, że samochód będzie dostępny z początkiem lipca. Myślę ok, dobra cena wpłaciłem 45% wkładu i czekam... W tym czasie napisałem ze 3 @ do w/w handlowca firmy Carściema - Czy wszystko zgodnie z planem. Oczywiście wszystko było... W dniu planowanego odbioru samochodu tj. 4 lipca @ od niby kierownika Marcina N., że zamówienie anulowane. Samochodu nie będzie, ale postarają się znaleźć coś w zastępstwie gotowe na już... Czas mija @ z naszej strony milion, bo dodzwonić się nie da. To już podejrzane... W końcu pismo poszło od mojego adwokata do Carściemy i firmy leasingowej, to łaskawie odpisali propozycje na zasadzie odwal się pierwsze lepsze i ceny takie, że samemu bez problemu można dostać dużo taniej w salonie. Potem walka o zwrot wpłaconej 45% wkładu własnego. W końcu interwencja prawnika i odesłali. Teraz chce zakupić samochód na własną rękę, bo zostałem z niczym i dowiedziałem się, że ceny z maja, to już fikcja. Teraz to 15 tys. drożej jest minimum więc - kolejna moja strata. Ostrzegam Was przed nimi. To jest pseudo firma z nierzetelnymi pracownikami. Zapewniali, że opinia klienta jest dla nich najważniejsza. No to proszę moja opinia. W salonie u dealera dowiedziałem się, że korzystanie z usług firm brokerskich to jedno wielkie ryzyko i najlepiej omijać szerokim łukiem. Jak widać na moim przykładzie !!! Sprawa idzie do sądu o odsetki za obracanie moimi pieniędzmi od maja do sierpnia.

    OdpowiedzUsuń
  50. Samochód odebrałem kilka tygodni po czasie, ale dział operacyjny zadbał o auto przed kontraktowe, więc nie miałem problemu. Problem mam natomiast ogromny z Panem Sebastianem z działu sprzedaży, który sprzedając mi auto obiecał zestaw opon zimowych w kilku rozmowach (też tych rejestrowanych), a potem "zapomniał" wpisać to do kontraktu i poinformować dział operacyjny. Teraz unika mnie, maili i telefonów, a Pani z działu operacyjnego rozkłada ręce, bo nie ma nic w papierach.

    OdpowiedzUsuń
  51. Moja sytuacja była taką, że jak pojawiłem się w Carsmile w Gdańsku to na miejscu okazało się, że ceny aut są zupełnie inne niż podano w internecie. Gość, który mnie obsługiwał powiedział, że jest to nie oszustwo tylko bardzo mocny marketing! A auta w leasingu wychodziły nie wyobrażalnie drogie o czym nie wspomniano na wstępnych rozmowach. Zostałem ogólnie zlany przez psełdo-handlowca. Kupiłem auto z salonu na bardzo dobrych warunkach leasingowych i tylko takie polecam. A teraz po 2 latach zaczęli mi wysyłać sms-y o promocjach i nie mogę ich zablokować! Nie Polecam!

    OdpowiedzUsuń
  52. Prawie podpisałem umowę z Carsmile, ale przeczytałem masę negatywnych opinii na ich temat, a większość z nich dotyczyła długiego czasu oczekiwania na samochód. Czy ktoś może polecić jakiegoś innego brokera z dobrymi opiniami i stabilnymi terminami dostaw? Może ktoś korzystał z usług firmy automotivecentrum.pl i jest w stanie ich polecić? Albo jakiegoś innego z dobrymi ofertami wynajmu?

    OdpowiedzUsuń
  53. Nie znam, jak auta nie są ze już wyprodukowane (stockowe) to zamawiając takie na zamówienie wszędzie się teraz dłużej czeka.

    OdpowiedzUsuń
  54. Porażka, od firmy Carsmile wzięliśmy Fiat 500e. Zgodnie z rozmową z Panem Radosławem auto było dostępne u dealera i całość procedury to maks 45 dni - wyszło 90. Lista zarzutów jest duża.

    OdpowiedzUsuń
  55. Tragedia. Wszystko co mogli zepsuć to zepsuli. Nie polecam

    OdpowiedzUsuń
  56. Z moich doświadczeń wynika, że:
    - Oferują tylko leasing albo kredyt od jednej zaprzyjaźnionej firmy.
    - Leasing jest znacznie droższy niż oferty rynkowe.
    - Bardzo naciskają na szybką wpłatę kaucji 2000 zł bez czytania umowy dotyczącej tej kaucji - mnie tak oczarowali :)
    - W umowie kaucji nie jest określone w jakiej firmie i na jakich warunkach zostanie zawarta finalna umowa leasingu - jak dla mnie temat bardzo śliski. Albo godzisz się na warunki umowy, której nie wcześniej nie znałeś (oprócz szacunkowej raty/wpłaty własnej) albo tracisz 2000 zł.

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  57. To świetne rozwiązanie zarówno dla firm, jak i osób prywatnych poszukujących elastycznych opcji finansowania samochodów. Ich zdolność do negocjowania dużych rabatów u dealerów może być znaczącym atutem, chociaż warto mieć na uwadze, że korzystanie z promocji wymaga rzetelnej analizy i porównania dostępnych ofert na rynku. Dzięki za przypomnienie o tym aspekcie!

    OdpowiedzUsuń
  58. Straciliśmy 2 tys zł. Szukaliśmy dostawczego VW z automatyczną skrzynią biegów i zadzwoniliśmy w sprawie tego auta do pośrednika czyli Carsmile. Oferta była nieaktualna, ale p. Adam M zaproponował, że może nam poszukać auta. Faktycznie znalazł (było u dealera jako demonstracyjne do sprzedania), ale trzeba było zapłacić 2 tys. na poczet kaucji, która tak naprawdę nie jest kaucją ani zadatkiem na auto. Potem błyskawicznie nas przekazano pani, która zaproponowała leasing w Santander Leasing Multirent (kiepskie opinie). Zrezygnowaliśmy, ponieważ znaleźliśmy u innego dealera auto w lepszej cenie i w dodatku z zabudową. No i po co było się spieszyć i wierzyć w bzdurne zapewnienia, że cena jest wyjątkowa tylko u nich i że wynegocjowali dla nas wyjątkową ofertę. Potem już na spokojnie sprawdziłam, że dealer chciał więcej, ale że rocznik był 2023 to opuścił cenę w 2024 roku. Samochód stał w salonie. Oni po prostu szybciej go znaleźli i był w internecie. A mnie przekonywali ,,że jak nie wpłacę 2 tys. to dealer go wystawi na OTOMOTO następnego dnia. On już był tam wystawiony. Cena 2 tys. za pośrednictwo i przygotowanie oferty leasingu, to jest normalne zdzierstwo. Auto nie było dostępne, żeby je obejrzeć i oferta była przygotowana przez leasingodawcę. Rozumiem, że Carsmile zarabia na prowizjach od leasingodawcy i być może ma prowizje od dealerów aut, ale ponosi tez ryzyko gospodarcze. Fakt, że ktoś zrezygnuje z leasingu nie powinien tracić całej kaucji. Przecież w momencie podpisania umowy kaucji nie znaliśmy ani firm leasingowych, ani warunków finansowych, które nam zostaną przedstawione.
    Auto kupiliśmy gdzie indziej. Firma pośrednicząca od dealera zaproponowała nam leasing (nie pobierając żadnych pieniędzy) , wynegocjowali znacznie tańszy GAP niż w Carsmile i ubezpieczenie oraz dealer opuścił nam cenę (znaliśmy cenę wyjściową i bezpośrednio u niego negocjowaliśmy). Chyba nam coś nam na głowę upadło, że wpłaciliśmy te 2 tys.

    OdpowiedzUsuń