Jak prowadzić Fanpage - pozyskiwanie lajków
Ogólnie Facebook bardzo ograniczył widoczność postów na fanpage. Obecnie post nie dociera już jak kiedyś do wszystkich lubiących dany fanpage, a jedynie wyświetli się pewnej części lubiących. Jest to oczywiście celowe działanie, bo FB bardzo nastawił się już na reklamę i zarabianie, więc teraz żeby docierać do szerszego grona odbiorców, trzeba niestety zapłacić. Większość osób pozyskuje lajki na swój fanpage, nie mając do końca świadomości jak to działa, zdobywając lajki jak się tylko da (po znajomych itd. - są to tak zwane "żebrolajki"). Większość ludzi wychodzi bowiem z założenia, że im więcej like'ów tym lepiej, bo posty dotrą to większej ilości osób. Fakt, że rzeczywiście im większa liczba lubiących tym post dotrze do większej ilości osób. Jednak problem polega na tym, że efekty prawdopodobnie będą gorszę. Każda osoba, do której trafi nasz post, a nie znajduje się w naszej grupie docelowej i nie jest potencjalnym klientem, w pewnym sensie nam ten post zmarnuje, ponieważ nie jest zainteresowana naszą ofertą. Przez to, że wyświetli im się nasz post, to z kolei nie wyświetli się osobie, która może być zainteresowana naszą ofertą, a zarazem jest potencjalnym, naszym klientem. Dlatego jak ktoś sprzedaje określony produkt kierowany do określonej grupy ludzi, to nie powinien pozyskiwać lajków od osób przypadkowych. Wiadomo, że po znajomości wiele osób polubi. Praktycznie wszyscy "nieświadomi" w ten sposób pozyskują lajki, a to błąd. Jednak najgorsze jest kupowanie lajków na Allegro itp., bo najczęściej pochodzą z systemów wymiany lajków i są totalnie bezwartościowe, najczęściej z fikcyjnych kont.
Bardzo istotną kwestią jest też by nie zaśmiecać naszego fanpage śmieciami, głupotami, śmiesznymi zdjęciami i filmikami itp. Posty należy ukierunkowywać pod naszą grupę docelową.
Płatna reklama na Faceboooku. Jak skonfigurować kampanię reklamową na FB
Ads Manager
Power Editor
W przypadku Power Editora musimy najpierw pobrać dane (dwonload), a następnie po wprowadzeniu nowych ustawień, bądź dodaniu nowych kampanii trzeba dane wczytać z powortem (upload).Przykład doboru grupy docelowej
Z kolei powiedzmy w przypadku fotografii reklamowej do grupy docelowej powinny trafić osoby prowadzące własny biznes, właściciele sklepów internetowych, agencji reklamowych i public relations itp. Nie powinno się też za bardzo mieszać tych grup, bo potem trudno wyciągnąć wnioski, która grupa kupuje nasz produkt/usługę najchętniej. Warto eksperymentować małymi kwotami na początku, żeby określić jaka grupa daje nam najlepszą sprzedaż. Oczywiście nie zawsze wszystko odbywa się tak samo. Wpływ mają sezony pogoda itd.
Śledzenie konwersji na Facebook'u
Podobnie jak rozbudowane sieci reklamowe typu Google Adsense, również FB daje możliwość śledzenia konwersji - czyli w naszym przypadku konwersją powinno byś dokonanie zakupu przez klienta skierowanego do np. naszego sklepu internetowego za pośrednictwem reklamy na FB. Robi się to dosyć łatwo - trzeba wygenerować tak zwany piksel konwersji (conversion pixel) - jest to kod, który należy umieścić w miejscu na stronie, czy w sklepie internetowym, w którym dochodzi do transakcji, np. złożenia zamówienia.
Najlepsze formy reklamy na Facebooku
Wybór formatu i rodzaju reklamy oraz celu reklamowego jest bardzo istotny przy konfigurowaniu kampanii reklamowej.
Jeśli chodzi o formy reklam to jest spory wybór. Wg mnie jedną z lepszych są tak zwane "dark posty" nie widoczne na fanpage (nie zaśmiecają nam fanpage), tylko idą do określonych grup docelowych, a kliknięcie w zdjęcie powoduje przeniesienie użytkownika bezpośrednio do konkretnej, odpowiednio przygotowanej oferty na naszej stronie. Raczej nie powinna to być strona główna i nie fanpage. To wszystko zależy od tego co promujemy. Zdecydowanie lepiej jest ukierunkować reklamę pod wizyty na stronie, a nie pozyskiwanie lajków, bo to bezpośrednio przenosi już do naszej strony, a sam fanpage mimo, że te lajki są z naszej grupy docelowej wprawdzie pozwoli nam wtedy dotrzeć darmowymi postami do większej liczby potencjalnych osób z naszej grupy docelowej, ale to już jest długofalowe działanie. Jeśli taki dark post jest dobrze przygotowany i zaprojektowany to możemy jeszcze liczyć na dodatkowe lajki od ludzi, do których dotrze reklama i ją po prostu polubią, a ich znajomi zobaczą, że to polubili.
Bardzo przydatny post. Na pewno skorzystam z rad :)
OdpowiedzUsuńDobre, merytoryczne zestawienie :)
OdpowiedzUsuńWitam, wartościowy poradnik :)
OdpowiedzUsuńJak w takim razie na Facebooku zaznaczyć, że chcę dotrzeć do ludzi, którzy się zaręczyli??? Mam zespół weselny, czyli podobnie jak ten przykładowy fotograf z artykułu zależy mi na dotarciu do ludzi Młodych przed ich ślubem.
OdpowiedzUsuńW Power Editor albo Ads Manager w ustawieniach publiczności. Tam masz bodajże Relationship / Związek i możesz wybrać nawet tych świeżo zaręczonych, jak i tych już dłużej zaręczonych.
UsuńWitam, czy jest w takim razie możliwość dotarcia do osób, które przyjeżdżają do miejscowości turystycznej, tak aby zachęcić ich do skorzystania z danej atrakcji?
OdpowiedzUsuńKiedyś można było wyciągnąć fanów z danego fanpage i posłać do nich reklamę. To by się dało skierować reklamę do ludzi lubiących daną miejscowość i fanpage z nią związane, ale dzisiaj już się tego nie da chyba robić. Może się da tak skierować do osób odwiedzających często daną miejscowość, ale niestety ja nie wiem jak. Może ktoś inny pomoże. Może po zainteresowaniach spróbuj wpisać?
UsuńMam zakupione fundusze na promocje strony na tydzień. Nie wiem co dalej z tym zrobić, aby nie zostało naliczone obciążenie. PROSZĘ O POMOC!
OdpowiedzUsuńJak na tydzień? Jakiś kupon kupiłeś? Napisz coś więcej, bo nie wiadomo o co chodzi? Normalnie podpinasz kartę lub Paypal, ustawiasz sobie maksymalny budżet jaki FB może pobrać np. dzienny lub na całą kampanię w Ads Manager i robisz reklamę.
UsuńOgólnie mam dzienny po 4 zł. Przez 7 dni wychodzi 28 zł - tyle zapłaciłem przelewem. Wczoraj włączyłem ok. 20 dopiero, zjadło mi 1,75. Jednak później zacząłem czytać na stronie pomocy FB, że będą jakieś obciążenia i w gruncie rzeczy boje się że przyjdzie mi jakiś rachunek dodatkowy do zapłaty. Min. z tego względu, że jednego dnia wykorzystałem tylko 1,75 zł z przeznaczonych 4 zł. Pierwszy raz to robię, gubię się w tym i może coś źle rozumuję.
UsuńJak nie przypiąłeś karty ani innej metody płatności jak np. Paypal, to nie ma jak Ci obciążyć więcej. Jeżeli boisz się dodatkowych rachunków to w ustawieniach kampanii możesz ustawić maksymalny budżet dla całej kampanii.
UsuńTrochę za małe te budżety masz. Przy tak małym budżecie wiele nie osiągniesz i się zrazisz, a to jest bardzo dobra forma reklamy ogólnie.
ok, jeszcze jedno pytanie - jak przez pierwszy dzień wydałem 1,75, przez resztę 4, to co się stanie z reszta 2,25? za niewykorzystanie tego, nie będzie dodatkowych obciążeń? To zostanie po prostu, czy przepadnie? Pomyśle nad większym budżetem na przyszłość, tylko najpierw wole się dowiedzieć wszystkiego.
UsuńTak zostanie Ci. Przetestuj sobie na drobnych kwotach jak to wszystko działa, a potem zwiększ budżet jak już będziesz wiedział. Sugeruję na min. 10 zł dziennie.
UsuńWitam, chciałbym zapytać konkretnie o reklamę. Jeśli już zdecyduję się w menedżerze reklam na cel kampanii reklamowej jako promowanie strony i dalej polubienia strony, to w formacie reklamy wybiorę pojedynczy obraz (maks. 6 reklam), to czy jest możliwość, że do każdej reklamy będę mógł dopasować inną treść? Próbowałem tworzyć taką kampanię i wychodziło na to, że treść musi być taka sama do 6 reklam. Proszę o pomoc.
OdpowiedzUsuńNigdy nie robiłem tych reklam na lajki, ale chyba nie da się ustawić osobnego opisu do każdego zdjęcia. Musiałbyś zrobić osobne reklamy, ale to się mija z celem, bo jak grupy docelowe ustawione w Adsetach dla poszczególnych reklam będą się w jakimś stopniu pokrywać, to te reklamy będą ze sobą konkurować o wyświetlenia. Tym samym podniesiesz sobie koszty kampanii, bo to działa na zasadzie aukcji. Trochę podobnie jak w Adwords. Także to nie byłoby dobre rozwiązanie. Może w Power Editorze jest jakaś opcja, która pozwoli zmienić te opisy. On jest nieco bardziej rozbudowany.
UsuńDzień dobry. Prowadzę fanpage z tzw. Artystycznymi tortami na zamówienie. Jaką grupę docelowa wybrać? Czy kierować się statystykami z mojego fanpage? Od pewnego czasu zauważyłam dużo mniejszy ruch na mojej stronie, nie miałam pojęcia o tym, że w pewnym momencie należy już robić kampanie reklamowe. www.facebook.com/ciasta.torty.stavanger
OdpowiedzUsuńPo zainteresowaniach po angielsku. FB sam Ci zasugeruje po wpisaniu kilku.
UsuńWarto się reklamować na FB i warto też spróbować alternatywnych rozwiązań takich jak marketing szeptany społecznościowo, czy nawet reklama w grupach targetowana do konkretnej grupy ludzi.
OdpowiedzUsuńBardzo interesujący artykuł.
OdpowiedzUsuńA jak zareklamować usługi hostingowe? Jak określić grupę docelową?
OdpowiedzUsuń@Anonimowy Na początku chyba tylko po zawodach i zainteresowaniach - webmasterstwo, pozycjonowanie, hostingi itp. oraz sugerowane pokrewne. Jak zaczniesz wpisywać, to FB sam Ci zasugeruje.
OdpowiedzUsuńOgólnie dosyć ciężka grupa docelowa pod FB. Jakaś dobra promocja może przyciągnie uwagę, ale ogólnie branża informatyczna jest chyba najbardziej nieczuła na reklamy.
Witam, proszę o pomoc jak mogę zareklamować Ośrodek Terapii Uzależnień.Jak określić grupę, proszę o pomoc.
OdpowiedzUsuńWitaj, to dość nietypowa tematyka. Ciężko dobrać grupę docelową. Możesz spróbować coś po zainteresowaniach wyszukać albo ogólnie regionalnie z nadzieją, że trafisz do osób, w których rodzinie pojawiają się tego typu problemy, ale pewnie to bardzo będzie mały odsetek tej grupy. Możesz spróbować połączyć jakieś zainteresowania + region. Na twoim miejscu podziałał bym lokalnie w Google - czyli obowiązkowo wpis w Google Maps, może jakiś Adwords na wybrane słowa kluczowe.
OdpowiedzUsuńJasne, większość reklam się opłaca i przynosi jakiś tam wymierny zysk. Trzeba tylko sprawdzić, która działa najlepiej. AdWords? Facebook? Sam od pewnego czasu korzystam z Calltrackera, narzędzia, które pokazuje mi skąd dana osoba dowiedziała się o numerze telefonów. Dobra opcja dla branży hotelarskiej i nie tylko.
OdpowiedzUsuńWydaje mi się, że Facebook i dobrze przygotowana reklama mogą dać fajne efekty. Jednak samemu ciężko jest to osiągnąć. Specjaliści mają więcej doświadczenia i pomysłów ;)
OdpowiedzUsuńNa pewno reklama może wiele zdziałać, ludzie muszą to widzieć by zapadło w pamięci.
OdpowiedzUsuńFacebook oraz reklamy Adwords to chyba najlepszy sposób na promocję witryny. Warto także na rynku lokalnym zainwestować w ulotki lub plakaty. To sprawdzone metody.
OdpowiedzUsuńSocial Media mają coraz większe znaczenie w reklamie jednak nadal uważam, że pozycjonowanie oraz reklama Adwords dają najlepsze efekty. Szczególnie ta ostatnia metoda.
OdpowiedzUsuńReklamy w internecie to świetna sprawa. Są bardzo skuteczne ponieważ możemy je kierować do użytkowników, którzy są zainteresowani ofertą podobną do naszej. Bardzo fajny wpis i czekam na kolejne :)
OdpowiedzUsuńBardzo przydatny artykuł dla ludzi zastanawiających się nad reklamą na Facebooku. Reklama ta z różnym skutkiem działa na zasięg, ale jedno jest pewne, pomaga. I to nie za jakieś duże pieniądze, wiadomo nie ma nic za darmo, ale Facebook na pewno na początek jest dobrym rozwiązaniem.
OdpowiedzUsuńPozycjonowanie daje świetne efekty w dłuższej perspektywie, jednak na własną rękę bym się tego nie podejmował bo bardzo łatwo wprowadzić stronę w filtr z którego niestety ciężko wyjść. Mojej strony pozycjonowaniem zajmuje się Agencja SEO Fox Strategy i sprawdzają się wyśmienicie. Na początku trzeba czekać na efekty, jednak cierpliwość zostanie zawsze wynagrodzona sowicie.
OdpowiedzUsuńIgorze, wcale nie widać, że pracujesz w tej agencji lub jest twoja ;)
UsuńFacebook rzeczywiście tnie zasięgi coraz bardziej i żeby uzyskać dobre efekty, trzeba płacić. Ważna jest też regularność i dostarczanie użytkownikom ciekawych treści - a te ciekawe treści to już "święty Graal content writera" - każdy chciałby wiedzieć, co to konkretnie jest. ;)
OdpowiedzUsuńBardzo fajny wpis, trochę mi sprawę lepiej naświetlił :) Oczywiście mam pytanie. Tworzę "pełnokrwiste" animację 3D na YT, fabularne odcinki, zawsze pełne humoru, satyry, absurdu. Animacje o tematyce - wesołe podróżne kosmiczne (wkrótce), karykatura polskiej Ekstraklasy (wkrótce) i komiczne waśnie między dwoma sąsiadami. Pytanie - szukać grupy docelowych wśród ludzi zainteresowanych ogólnie rozrywką/humorem/animacją komputerową, czy celować w grupy docelowe związane z różnymi tematami moich animacji? Tę pierwszą opcję sprawdziłem niewielką kwotą - 19 kliknięć na 903 wyświetlenia. Chyba... Słabo? :) Bardzo dziękuję za ewentualne zainteresowanie moim zapytaniem. A ja sobie chętnie przejrzę pozostałą część bloga :) Pozdrawiam!
OdpowiedzUsuńJa myślę, że w przypadku tematyki humorystycznej, to w grupie docelowej znajdzie się każdy, w odpowiednim wieku żeby zrozumieć humor. Raczej bardziej pod tą drugą opcje, czyli tematykę, której dotyczy filmik. Animacja komputerowa jako zainteresowanie to nie bardzo, chyba że pokazujesz jak tworzyć takie animacje.
OdpowiedzUsuńW Menadżerze reklam możesz sobie dodać do statystyk wyświetlanie takiego parametru jak współczynnik trafności - pokazuje skuteczność reklamy w skali 1-10. W kwestii skuteczności w każdej branży i w każdym przypadku jest nieco inaczej. 900 wyświetleń to bardzo mały zasięg. Trudno wyciągać wnioski, ale rzeczywiście kliknięć trochę za mało.
Moim zdaniem facebook jest serwisem, który coraz bardziej ogranicza zasięgi i coraz więcej każde płacić za dodatkowe efekty. Moim zdaniem warto zacząć stawiać na nowoczesny digital marketing, który jest bardzo dobrze odbierany i świetnie się sprawdza. Skuteczność takich reklam w dłuższej perspektywie mogą przynieść bardzo dobre efekty, dzięki czemu podniesie się sprzedaż usług bądź produktów.
OdpowiedzUsuńZgadza się. Darmowy zasięg z fanpage zdecydowanie FB ograniczył na przestrzeni ostatnich lat i cały czas idzie w tym kierunku. To oczywista strategia firmy. Myślę, że Instagram tak samo będzie robił. Czemu w Google połowa wyników wyszukiwania na pierwszej stronie to reklamy i to prawie nie różniące się wyglądem od prawdziwych wyników. Zawsze chodzi o kasę.
OdpowiedzUsuńTo prawda, darmowy kiedyś Facebook już nie jest taki korzystny. Owszem daje duży zasięg, ale trzeba za niego coraz więcej płacić.
OdpowiedzUsuńTen artykuł jest bardzo ciekawy. Z tego co widzę bardzo dużo różnych ludzi jest zadowolonych z tego artykułu i blogu.
OdpowiedzUsuńW dzisiejszych czasach mamy tyle sposobów na reklamę, że nawet czasami ciężko się zdecydować, co będzie dla nas najlepsze, ale myślę, że trzeba próbować i szukać najlepszych rozwiązań.
OdpowiedzUsuńJa próbowałam Facebooka kilka miesięcy temu i mimo sporej ilości wejść/lików nie przełożyło się to na konwersję. Teraz szukam jakiejś opcji bardziej klasycznej i rozważam skorzystanie z usług na necon.pl. Co sądzicie?
OdpowiedzUsuńSądzimy, że próbujesz zareklamować swoja firmę... Facebook potrafi być dobry, ale nie w każdej branży i nie dla każdego produktu. FB dobrze sprawdza się jak chcemy kreować popyt na coś - pokazujemy super zdjęcie, filmik żeby odbiorca widząc to pomyślał - Wow, ale super chcę to mieć. Trzeba dobrać odpowiednio publiczność i stworzyć odpowiednią reklamę, a do tego trzeba niestety jak wszędzie doświadczenia. Jak ktoś robi swoje pierwsze reklamy, to raczej się zniechęci, a FB ma duży potencjał i jest tani jeśli mamy produkt, który można ładnie i ciekawie zaprezentować.
OdpowiedzUsuńJak dla mnie prowadzenie kampanii reklamowej na Facebooku samodzielnie jest trochę zbyt dużym wyzwaniem. Przy prowadzeniu mojej firmy do reklamy wykorzystuję agencję SEO z Wrocławia. Ogarniają cały usability stron. Wrocław jest miastem gdzie niestety nie ma wiele firm SEO, ale za to jest tam jedna z najlepszych w Polsce
OdpowiedzUsuńCzyli ta Twoja? ;) Mimo wszystko skonfigurowanie kampanii na FB jest o wiele łatwiejsze niż prowadzenie poprawnych i skutecznych działań z zakresu seo i pozycjonowania. Moim zdaniem powinno się łączyć wiele form e-marketingu.
OdpowiedzUsuńReklama na Facebooku to nie łatwy temat...ten artykuł na pewno jest przydany, warto poczytać o tym mimo wszystko więcej...
OdpowiedzUsuńNie każdy potrafi robić reklamę na FB, chociaż zdawać może się to łatwe. Trzeba jednak pamiętać, że te materiały muszą być bezbłędne - ortografia, interpunkcja, stylistyka, logiczne, zabawne i lekkie posty... Nie każdy potrafi to zrobić. No i oni mają pracownię graficzną, więc robią mi fantastyczne grafiki i prowadzą kampanię remarketingową.
OdpowiedzUsuńDobrą i przed wszystkim skuteczną reklamę na FB jest rzeczywiście trudno zrobić. Potem ludzie się zrażają do tej formy reklamy, bo im nie pomaga, a to trzeba naprawdę wyczucia, wiedzy, pomysłu i doświadczenia. Nie jest to łatwe. Odpowiedni dobór produktów, grupy docelowej, jakość grafik, pomysłowość, znajomość zaawansowanych narzędzi itp.
OdpowiedzUsuńMoim zdaniem jak najbardziej opłaca się reklamować na Facebooku. Dla mnie taką kampanię właśnie tworzy firma i jak najbardziej jestem zadowolony z jej efektów. Wydaje mi się, że social media to przyszłość reklamy i warto z tego skorzystać już teraz.
OdpowiedzUsuńWpis bardzo ciekawy, ja jednak zastanawiam się czy ktoś z was słyszał może o notyfikacjach push? Zastanawiam się nad ich wprowadzeniem w swoim sklepie internetowym w celu zwiększenia sprzedaży i chciałem się was zapytać co o tym sądzicie?
OdpowiedzUsuńJa właśnie po przeczytaniu artykułu i dowiedzeniu się co tak naprawdę daje SEM w pozycjonowaniu i zwiększeniu sprzedaży zastanawiam się właśnie nad tym aby zacząć solidnie pozycjonować swój sklep. Sądzicie, że to będzie dobre rozwiązanie?
OdpowiedzUsuńJeżeli chodzi o reklamę, to moim zdaniem warto jest korzystać z innowacyjnych rozwiązań takich jak na przykład video marketing, który może być na prawdę atrakcyjną formą promocji i budowania wizerunku firmy.
OdpowiedzUsuńInną dobrą opcją jeśli chodzi o reklamę jest influencer marketing. Coraz więcej osób i firm decyduje się na współpracę z influencerami.
OdpowiedzUsuńCoraz więcej firm reklamuje się na Facebooku, myślę że warto ale rozsądnie, bez przesady. Teraz jest wiele możliwości reklamowania się, przecież są nawet kampanie RTB, o których warto wiedzieć dlaczego warto.
OdpowiedzUsuńNajlepiej poznać techniki sprzedaży na jakimś szkoleniu, a potem wykorzystać metody w reklamie internetowej.
OdpowiedzUsuńMedia społecznościowe mają duży zasięg i oczywiście warto je wykorzystywać, ale nie można też zapominać o odpowiednim przygotowaniu u podstaw - odpowiednio zaprojektowane: strona internetowa czy e-sklep. Reklama ma za zadanie wspomóc sprzedaż, zwiększyć konwersję, ale jeśli w sklepie internetowym jest źle opracowany proces zakupowy... współczynnik odrzuceń może być duży.
OdpowiedzUsuńNa Facebooku warto udostępniać artykuły z firmową ofertą. Jeśli nagrywacie szkolenia lub konferencje to z pomocą transkrypcji nagrań możecie stworzyć naprawdę ciekawe artykuły na stronę. Myślę, że klienci się nimi zainteresują.
OdpowiedzUsuńOwszem, że warto. Ja tutaj nie mam absolutnie żadnych wątpliwości. Jednak w pierwszej kolejności ważne jest to, aby zgłosić się do firmy z doświadczeniem w tej kwestii.
OdpowiedzUsuńA jakie macie zdanie na temat reklamy sponsorowanej na FB ?
OdpowiedzUsuńW jakim sensie pytasz? Jej skuteczność zależy w dużej mierze od rodzaju reklamowanego produktu.
OdpowiedzUsuńBardzo ciekawie to zostało opisane.
OdpowiedzUsuńRóżne rodzaje promocji mogą być skuteczne, ale powinny być przeprowadzone przez profesjonalistów. Jeśli miałabym się decydować to z pewnością wybrałabym agencję reklamową. Wykreują doskonale wizerunek firmy w internecie i stworzą efektywne rozwiązania marketingowe. Tylko w taki sposób można dotrzeć do największej liczby potencjalnych klientów.
OdpowiedzUsuńMoim zdaniem media społecznościowe to obecnie jedno z najskuteczniejszych narzędzi do celów marketingowych.
OdpowiedzUsuńOstatnio skupiłam się na reklamie lokalnej i przyniosło to fajne efekty.
OdpowiedzUsuńA ma pani jakąś sprawdzoną?
OdpowiedzUsuńWitam, to prowadzanie FB to opłata miesięczna?
OdpowiedzUsuńWitaj, sprecyzuj o co pytasz? O prowadzenie fanpage / grupy dyskusyjnej? To Facebook daje za darmo. Kampanie reklamowe są oczywiście płatne. Jeżeli komuś zlecasz prowadzenie czegoś np. fanpage, to wynagrodzenie jest już kwestią umowy i zależy od tego jak się dogadasz. Może być miesięcznie, może być za ilość postów itp. Chyba zwykle prowadzenie fanpage liczy się miesięcznie i ustala ilość i formę publikowanych materiałów.
OdpowiedzUsuńZ takiej reklamy na FB warto skorzystać, bo faktycznie to nic nie kosztuje a można dotrzeć do wielu potencjalnych klientów. Ja jednak oprócz tego chcę skorzystać też z oferty agencji Nakatomi. Są podobno wyjątkowo kreatywni i działają aż w 32 krajach.
OdpowiedzUsuńSocial media to bardzo dobre miejsce do reklamy marki. Korzysta z nich mnóstwo ludzi. Obsługa social media to już standard jeśli chodzi o usługi w agencjach marketingowych.
OdpowiedzUsuńCiekawie napisane. To świadczy o tym, jak skuteczna i korzystna zarazem jest reklama online. Ja właśnie też chcę zacząć się promować w sieci, ale interesuje mnie marketing w Niemczech, bo działam zagranicą. Mam nadzieję, że wkrótce natrafię na odpowiednią agencję.
OdpowiedzUsuńReklamy na Facebooku pomogą nam dotrzeć do nowych osób. Oczywiście, że warto inwestować w marketingi, nie tylko w Facebooka, ale w inne opcje też.
OdpowiedzUsuńMarketing na Facebooku to tylko jedna z opcji. W jednej branży się sprawdzi, a w drugiej nie.
OdpowiedzUsuń