[Nowe opinie 2019]

Credit Agricole - opinie konta, kredyty, lokaty

Credit Agricole to francuska sieć banków spółdzielczych, która przekształciła się w międzynarodową grupę bankową.
W Polsce Grupa Credit Agricole przejęła sieć banków - Lukas Bank. Ze swojej strony miałam do czynienia z tym bankiem jedynie jako klient instytucjonalny, a jako taki ma się już indywidualnego opiekuna. Jednak co zwróciło moją uwagę, to strasznie duże kolejki i jak czasem trzeba było coś załatwić na dole, to strasznie długo się czekało. Nie twierdzę, że we wszystkich oddziałach tak jest. Może tylko w tym w mojej okolicy, bo to często bywa różnie. Przy czym za czasów Lukasa też były tam spore kolejki.

Jeśli chodzi o samo konto, to było tam niestety dosyć sporo prowizji, co dla mnie jest minusem. Przy czym nie wiem jak wyglądają prowizje w przypadku kont dla klientów indywidualnych.

Analizując ofertę lokat terminowych można dojść do wniosku, że oprocentowanie nie wyróżnia się szczególnie na rynku. Raczej jest dosyć niskie nawet w przypadku lokat promocyjnych, ale różnice nie są też dosyć duże w stosunku do lepszych ofert lokat dostępnych obecnie na rynku. Aktualnie znajdujemy się w okresie, w którym Bank Centralny / Rada Polityki Pieniężnej stosuje politykę niskich stóp procentowych, to też oferty lokat we wszystkich bankach są dosyć nisko oprocentowane w stosunku do ubiegłych lat. Bank oferuje za to często jakieś inne produkty służące do lokowania kapitału. Na przykład polisy. Ogólnie w ofercie banku można znaleźć sporo nieszablonowych ofert promocyjnych. Jednak przy tego typu ofertach jak zwykle należy szczególnie zwrócić uwagę na szczegóły i dokładnie zapoznać się z warunkami takiej oferty.

Kredyty w Credit Agricole


Opinie o kredytach w tym banku mogę przedstawić jedynie na podstawię opinii innych ludzi, którzy zaciągali lub spłacają jakieś kredyty w Credit Agricole. Ogólnie w przypadku osób, z którymi rozmawiałam osobiście, byli oni dosyć zadowoleni z oferty kredytowej w tym banku. Z kolei w Internecie można jak zwykle przeczytać bardzo różne opinie - od tych pochlebnych, bo bardzo negatywne, ale to jest normalne w przypadku praktycznie każdego banku.

Na danąchwilę flagowym produktem kredytowym w Credit Agricole jest chyba "Kredyt Prostoliczony", który bank dość intensywnie reklamuje, pod hasłami: "10zł kosztów miesięcznie za każdy pożyczony 1000zł", wstępna decyzja kredytowa nawet w 5min". W przypadku ofert kredytowych warto jednak dokładnie i skrupulatnie samemu sobie policzyć, ile wyniesie nas całkowity koszt danego kredyt.

Jak zwykle czekam na wasze opinie i komentarze...

Serwis internetowy Credit Agricole

Od strony wizualnej mnie osobiście serwis internetowy się podoba, kolorystyka stonowana, dosyć czytelny. Mógłby mieć może nieco bardziej przejrzystą nawigację i systematykę produktów, ale ogólnie jest ok.

Opinie na forum oraz Wasze pytania o warunki, opłaty itp:
9 komentarzy

Proszę nie przedstawiać się jako nazwy domen / portali. Zanim wyślesz komentarz przeczytaj co napisałeś. Można publikować komentarze jako anonim, ale prosimy o przedstawianie się chociaż imeniem - ułatwia to komunikację.
Komentarze są wyłącznie prywatnymi opiniami internautów. Administaor nie ponosi odpowiedzialności za opinie i komenatrze czytelników. Treści niezgodne z prawem i zasadmi moralnymi, obraźliwe oraz komenatrze ze słowem kluczowym zamiast nazwy nie będą publikowane. Będziemy szczególnie wdzięczni za opinie kleintów banków i innych instytucji.

  1. Faktycznie - kolejki duże i to w każdym oddziale w którym byłem.

    OdpowiedzUsuń
  2. nie polecam, brak kompetencji pracowników

    OdpowiedzUsuń
  3. ... z powodu choroby nie byłem w stanie terminowo spłacić kredytu. Teraz jest to już trzykrotność jego wysokości. Najdroższy bank. N I E P O L E C A M

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety, ale przy nie spłacanych kredytach, chyba podobnie jest we wszystkich bankach. Ich nie interesuje nic poza terminem spłat. Tak to już jest na rynku finansowym.

      Usuń
  4. Miła całodobowa obsługa, pożyczki w życiu bym tu nie wziął.

    OdpowiedzUsuń
  5. Miałam tam konto i również nie polecam...

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie wierzcie w pożyczki czy kredyty 0%. Coś takiego nie istnieje. Osobiście już drugi raz niczego z tego banku nie wezmę.

    OdpowiedzUsuń
  7. Najgorszy bank z jakim miałam styczność.
    Otwieram konto za 0 zł bez karty z naciskiem, że ma to być konto tylko do sprzedaży mieszkania, bo klientka też ma ten bank. Konsultantka zapewnia, że opłata jest tylko za kartę, więc skoro ja jej nie chcę, to mam wszytko za 0. Widząc ilość papieru jaka wyskakuje z drukarki (łącznie dostałam 52 kartki(nie strony)) upewniam się, że nie ma żadnych ukrytych kosztów, opłat itp. Otrzymuję zapewnienie, że oczywiście konto jest za 0 zł. Mija kilka dni i otrzymuję kartę do konta :( lecę do banku (oczywiście 1 Pani więc muszę odstać w kolejce) otrzymuję informacje, że kartę mam pociąć i wyrzucić i jak nie będę jej aktywować, to nie będzie opłat. Mija miesiąc i na koncie pojawia się prowizja za prowadzenie konta i za kartę :(. Dzwonię na infolinię i okazuje się, że skoro nie wpłacam pieniędzy regularnie, to prowizja jest, a kartę dostałam, to też jest prowizja i to mój "problem", że z niej nie korzystam. Składam reklamację i dostaję zwrot, ale oczywiście tylko za 1 miesiąc. Przerzucam kasę do innego banku i jadę do banku (już w innym mieście - też kolejka) aby zakończyć przygodę z CA. Dla Pani nie ma problemu, kolejna tona papieru. Przy okazji okazuje się, że w tym oddziale mogę zamknąć kartę i nie będę za nią płacić, ale na konto na odejście zapłacę. Mija 2 tygodnie i opłata za konto pobrana, a oprócz tego pobrana inna prowizja tym razem za serwis tekstowy. Dzwonię. I słyszę, że mam serwis tekstowy więc jest za niego prowizja. Pani jest zdziwiona, że skoro mam konto 4 miesiąc to mam prowizję 1 raz. Kolejna reklamacja i na szczęście zwrot pieniędzy.
    Podsumowując:
    1. Prowizja goni prowizję.
    2. Brak kompetencji pracowników - w każdym oddziale konsultant mówi co innego i każdy mówi to co chce się usłyszeć.
    3. Kolejki jak za PRL.
    Na plus - infolinia szybko odbiera i drobne kwoty reklamacji uwzględniają od ręki.
    2. Brak kompetencji pracowników i to zweryfikowana w różnych oddziałach w różnych miastach.

    OdpowiedzUsuń
  8. Pfff, tak właśnie podobnie też wspominam ten bank. Poczytaj sobie na tym blogu tutaj recenzje kont, na przyszłość. Po prawej w menu.

    OdpowiedzUsuń